Skip to Menu Skip to Content Skip to Footer

Показати пошук

Thursday, Nov 23rd



Тонкий гумор крізь часи

Вечір памяті Великого українця

Політична сатира і гумор

Володимира Самійлека

Поет-лірик, сатирик, драматург, перекладач — В. Самійленко в усіх жанрах творчості виявив себе як митець з тонким відчуттям слова, своїми темами, своєю неповторною манерою письма, зі своїм оригінальним підходом до традиційних тем…”

Все нове – це добре забуте старе. Оригінальна манера гумору письменника повертається до нас під сучасним кутом бачення. Вона спонукає до роздумів, адже у кожному жарті маємо тільки частину жарту

У програмі : “Ельдорадо”, Пригода”, Від чого люде лихі”, Сон”, На печі і т. Д.

Захід розрахований для молодих душею, які цінять та сприймають влучну українську сатиру. Для тих хто вперше – гарна нагода познайомитись та неповторно провести чудовий весняний вечір

» Детальніше

 

Хороводи під церквою водив навіть іранець



Водили сухого плота, грали у моргалки та переспівувалися під Катедрою у понеділок та вівторок більше сотні тернополян аж до опівночі. Хороводи під церквою водив також іранець Магді Гараханлу (35 р.). Магді є керівником українського осередку Міжнародної асоціації студентів-іранців "Анджомен", і приїхав у Тернопіль, щоб спостерігати за українськими звичаями.

Іранець уже тривалий час мешкає у Києві, а в Тернополі був уперше й українських гаївок ще ніколи не чув. — Мені дуже сподобалося брати участь у ваших хороводах, — розповів Магді російською. — Такі хороводи бачу вперше. У нас на батьківщині є схожі до ваших традиції. Скажімо, ми у останню середу року збираємося, розпалюємо вогнища і під час гулянь стрибаємо через них. У вас теж, знаю, є свято зі схожою традицією. Коли Магді водив хороводи, він сміявся разом з усіма та підспівував. Був він біля Катедри аж до опівночі, коли все закінчилося. Крім іранця, біля церкви забавлялися хлопці та дівчата з “Молодої просвіти”, “Пласту”, молодіжної єпархії УГКЦ та інших організацій. Молодь весело жартувала, час від часу переходячи на спів. Учасники дійства грали у багато старовинних українських ігор. — Одна з ігор називається “Жаби і журавлі”, — розповідає один із учасників Володимир Гірняк. — Кожна «жаба» має прострибати навприсядки певну відстань так, щоб її не зловив один із чотирьох “бузьків”, які можуть бігати. Коли учасників більше сотні, і вони стрибають один назустріч іншому, це дуже весело та видовищно. Гаївки біля храму були також і у вівторок. Увечері на забаву завітали музиканти з гітарою, барабаном, сопілками та іншими інструментами і грали для учасників аж до ночі.

 

http://20minut.ua/news/148024
 

Квітневі заходи Тернопільської Молодої Просвіти

Протягом квітня Тернопільський обласний осередок Всеукраїнської молодіжної громадської організації „Молода Просвіта” проводитиме два заходи до великодніх святок:
– школу писанкарства „Намалюю писаночку”,
– Всеукраїнський захід – весняні гаївки та забави „Зав’яжем вінець”.
Школа писанкарства проходитиме з 6 по 15 квітня. Її метою є навчити учнівську та студентську молодь мистецтву розмальовування українських великодніх писанок. Заняття проводитимуть майстрині-писанкарки Тернопільської та Івано-Франківської областей. Набір до школи проводитиметься за попереднім записом.
Захід „Зав’яжем вінець” – це українські традиційні забавляння, народні пісні, фольклорні композиції, якими наш народ зустрічав весну та оспівував радість Великодня. Відповідно до звичаю гаївки проводитимуться на другий день після Христового Воскресіння, а саме 20 квітня цього року, після служби Божої біля Катедрального собору. Метою даного заходу є популяризація українських народних звичаїв та традицій, залучення молоді і старшого покоління до збереження, поширення усної народної творчості та фольклорного мистецтва взагалі.
„Зав’яжем вінець” – це Всеукраїнський захід, на який з’їжджатиметься активна молодь, представники громадських організацій з інших міст України: Харкова, Києва, Сєверодонецька, Чернігова, Сум, Івано-Франківська, Львова. Тернопільська „Молода Просвіта” хоче таким чином на високому рівні показати перспективи розвитку української культури шляхом відродження традицій. Це хороший спосіб налагодження взаємозв’язків, обміну досвідом, спільної плідної співпраці між українською молоддю різних регіонів.
 

Сторінка 16 з 17